Celem naszej akademii jest nie tylko rozwój i poprawa zdolności motorycznych oraz nauka sztuk walki naszych adeptów. Chcemy aby nasi uczniowie poprzez trening sztuk walki i poprzez treningi siłowo- wytrzymałościowe stawali się lepszymi ludźmi.
AKADEMIA MŁODEGO WOJOWNIKA
Szkoła sztuk walki dla dzieci
Co zyskujesz?
Marka Akademia Młodego Wojownika
Stając się franczyzobiorcą AMW, od pierwszego dnia działalności pracujecie Państwo z marką, która odniosła sukces. Korzystacie Państwo także ze znaków towarowych, praw autorskich, tajemnic handlowych, standardów komunikacji i obsługi klienta oraz wszelkich zastrzeżonych dokumentów wewnętrznych, procesów i formuł należących do marki AMW.
Wsparcie ze strony właściciela marki Akademia Młodego Wojownika
Będąc właścicielem i twórcą marki AMW, każdego franczyzobiorcę traktujemy jak partnera, będziemy wspierać Państwa w sukcesach i nie pozwolimy, by w razie kłopotów zostali Państwo sami. Służymy pomocą i radą na każdym etapie Państwa działalności. Oferujemy pomoc obejmującą m.in. doradztwo w zakresie rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej, znalezienie odpowiedniej lokalizacji, możliwość skorzystania ze sprawdzonej ekipy remontowo-budowlanej, dostosowanie lokalu do standardów sieci czy szkolenia w zakresie prowadzenia biznesu, księgowości, promocji i marketingu.
Kształcenie i rozwój
Ewentualne braki franczyzobiorcy w podstawowej czy specjalistycznej wiedzy uzupełnimy przez autorski program szkoleniowy. Zanim rozpoczniecie Państwo działalność, przejdziecie cykl szkoleń i warsztatów. Również pracownicy, których zatrudnicie, zostaną przeszkoleni. Instruktorzy zostaną wtajemniczeni w szczegółowy, autorski program stworzony na potrzeby AMW. Oprócz tego przekażemy Państwu podręcznik operacyjny, do którego będziecie Państwo mogli zajrzeć w przypadku jakichkolwiek wątpliwości. Będziemy służyć Państwu naszym doświadczeniem.
Przybliżone koszty uruchomienia oddziału
Min. kwota inwestycji:
Wykupienie licencji:
Zakup materiałów do standaryzacji wnętrz:
Stała opłata miesięczna:
Roczna opłata marketingowa:
UWAGA: Wszystkie podane koszty stanowią wartości do negocjacji. Kwoty są cenami netto.
Warunki systemu franczyzowego AMW
Warunki lokalizacyjne: miasto powyżej 10 tys. mieszkańców
Warunki lokalowe: lokal min. 110 m2
Warunki stawiane wobec franczyzobiorcy:
- Osobiste zaangażowanie
- Podstawowa wiedzy z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej
- Umiejętności pracy z ludźmi
- Zaangażowanie i konsekwencja w dążeniu do osiągania wyznaczonych celów